Merhaba kızlar 8 haftalık hamileyim ,ikinci hamileliğim ,daha önce özele gitmiştim ,şimdi devlet hastanine gidiyorum ,kontrolde doktorum kalp atışının görüldüğünü söyledi sesi duyulmuyormu dedim ,32 .haftaya kadar kalp atışı duyulamaz nst de belli olur dedi ,bana çok saçma geldi daha önceki hamileliğimde kalp atışı duyuyordum ,sahte bir sesmi dinletiyorlardı,yoksa doktormu cins anlayamadim .bilginizi soylermisiniz.