Merhaba böyle bir şey yaşayan var mı dün kanamam oldu kırmızı pıhtılı doktora gittim normalde 6 hafta 2 günlük olması gerekirken sistem de 5 hafta 3 gün olarak gördü doktor ve kese etrafında kanama olduğunu söyledi ve kese içinde bebeği göremedi Duphaston yazdı ağır kaldırmam gerektiğini dinlenmem gerektiğini söyledi !) hafta kullan kanaman olsa da olmasa da kesin gel dedi kızlar böyle birşey yaşayan var mı sanki adet oluyormuşum gibi karnımda ağrıyor ara ara geçiyor ilacı kullandıktan sonra sanki kanama daha fazla oluyormuş gibi geldi içimi ferah tutmaya çalışıyorum

