Ertugrulgulcem24 Kızlar 3Aa transfer olacağım umudum hiç yok ama yinede öğrenmek istiyorum aranızda 3 Aa embriyosu tutan var mı
mrp2023 Ertugrulgulcem24 umudunuzu yitirmeyin çok iyi kalite 5.gün embriyosu olup tutmayanlar var orta kalite 3.günler tutan var nasip kısmet ama umutsuz gitmeyin transfere
Asill01 Ertugrulgulcem24 aa ne demek bizde harf deil sayı wardı 1.kalite 2.kalite diye 5.gün embriyomun biri 1. Digeri 2.kaliteydi tutmadı hiç umudunu kaybetme duanı et ve hep pozitif düşün agzımızdan cıkan her cümle dua niyetiyle geçiyormuş lütfen olumsuz düşünme ama aa ab ne demek anlamadm
yesildeniz_ Ertugrulgulcem24 ben 3 kez 5. Gün en iyi kalitede embriyo transferi oldum sadece biri pozitif oldu. İnfluencer Meltem bozdağ 3 aa ve 3 bb ile ikiz doğurdu. Allah ol der olur umudunuzu kaybetmeyin
Mery13 Hiç umutsuz olmayın 5 a transfer olup tutmayan var. Kalitesi tutunmasını etkilemiyor demişti doktorum. İnstagramda burcu göçmen var 3 Ab iki tane embriyo transfer etti ve ikisi de tuttu şu an bir kızı bir oğlu oldu bakabilirsiniz. Umutlu olun her zaman
Beyazyasemin Bana 3aa ve 4aa transfer edildi ve şu an 8haftalık ikizlere hamileyim 🐣🐣 İlk transferinmde 5aa tutup sağlıksız gebelik oluşmuştu, ikinci transferinde 4aa,4aa tutmamıştı.
Ertugrulgulcem24 Beyazyasemin ayy ne kadar güzel umarım bnada böyle bir mucize olur dualarınıza talibim
Mavis42 Benim nisanin 9 da tranferimnoldu 2 bc orta kalite 5.gun embriyosu iki tane koyuldu suan 5 haftalik hamileyim benimde korkum carsamba gunu keseyi gorucez birde bos gebelikmi degilmi eminnolucaz dedi doktor bos olmasindan korkuyorum belirtisi nedir bildimde yok ama bugun aksamdan beri ara ara alt tarfim zonkluyor normalmi sizce Rabbim herkeze nasip etsin insallah kucaklarimzii bos cevirmezsin🤲🤲
Mavis42 Merhaba kizlar suan 6+5 ama doktorum bwbek sagliksiz ilaclari birak kendi dusucek dedi siz bole bi durum yasadiniz mi bir hafta daha beklwyelim dedim doktoruma bekliutz devam ediym ilaclarima