Kızlar selam 3 nisan yani 23 gün önce kürtaj oldum. Sonrasında kontrole gittiğimde temiz olduğunu ve bebek istiyorsak deneyebileceğimizi söyledi doktor. Bende öylesine bi test yapayım dedim silik çizgi çıktı bugün. Acaba eski beta hcg değeri sıfırlanmadığı için mi ? Yoksa yeni bir gebelik oluşabiliyor mu ? Ne zaman sıfırlanıyor bilenler cevaplasın lütfen 🙏