Hanımlar çatlatma iğnesi sonra adet oldum aradan bir hafta geçti kanamam devam etti leke şeklinde hiç böyle olmazdı test yaptım hep silik kan verdim kanda yok doktora gittim progesterona baktı 0,20 çıktı adetin 16.günü. Büyümüş bir yumurtam var ama yumurtlama yok .Duphaston verdi kullanıyorum bu ay eşimle hiç birliktelik yaşamadık bu kanamalardan dolayı ne yapacağımı şaşırdım artık sizde durum neler?