Yasmini 27 martta bıraktım 7 nisandan korunmasız ilişki sonrası aşırı kasık ağrılarım 16 nisan test yaptığımda artimed 2 tane yaptım 2 sindede silik çizgi çıktı 17 nisanda kan verdim beta 1.20 çıktı doktor bekle dedi 27 nisan yarın regli günüm sizce gebelik varmı ?