Durutoprak Yektek22 ben verdim 8. Gün yani dün 43 çıktı 🥹 yarın tekrar vereceğim sağlıklı bir şekilde artıl var mı diye bakmak için 🙏
Mery13 Merhaba arkadaşlar 21 Nisan pazartesi transferim yapıldı o gün sayılırmı yoksa Salı günü 1. Gün mü oluyor
Kartanesi-24 Durutoprak 5. Gün embriyosuydu genetik tüp bebek benimki ve 9. Gün kan verdim 280 ile öğrendim
Mery13 Kartanesi-24 çok teşekkür ederim. Bugün bir test yaptım da negatif çıktı korktum acaba erken mi diye ya bilemedim günlerde geçmiyor 🙁
Kartanesi-24 Mery13 bugün 5. Günün daha sanırım erken daha ben 6. Gün yaptım çok çok silik belli belirsiz çıkmıştı 2 gün sonra falan yapabilirsin canım
Ceylankumsal1- Durutoprak ilk transferi 5.gün embriyosu 5 gün sonra 8 beta ile ikinci transferi 4. Gün dondurulmuş embriyo transferin 6.günü 13 beta ile öğrendim