rosatue Aşılarda bir uygulama prosedürü değişikliği var sanırım. Öğrenebildiğim kadarı ile ilk ay aşılarından biri 2. aya dahil edilerek 5li değil 6lı karma aşı formuna dönmüş. Bilgim bu kadar. Daha ayrıntılı bilgisi olanlar paylaşabilirse bilgilenelim. 😊
saglikciaanne rosatue hepatit b aşısı ve influenza aşısı eklendi bu ay. Daha önce sadece hepatit b ayarı yapılıyordu
rosatue saglikciaanne Eski sistemde aşı yaptırmak mümkün mü? Bu konuda bilginiz var mı acaba? Ben özel aşılar da dahil olmak üzere çocuğumun aşılarını yaptırdım. Kardeşine de aynı şekilde yapacağım ancak yeni olan hiçbir uygulamaya dahil olmak içime sinmiyor.
saglikciaanne rosatue Malesef izin verilmiyor. Bende aynı şekilde sordum şuan influenza aşısı dahil olduğu için insan tedirgin oluyor fakat hepsi karışım halinde oldugu için eski düzen aşılar kalktı yeni düzenler getirildi
rosatue saglikciaanne acaba temin edebileceğimiz bir yer yok mu, eczaneler vs. Bu yüzden aşı yaptıramazsam epey üzüleceğim. Ama ben influenza aşısını oldum olası desteklemiyorum. Hayatım boyunca kendim dahi olmadım.