Aayyllaa bebegimibekliyorum__ Merhaba bende yılmaz gencoda doğurmayı düşünüyorum memnunmusunuz bide doğum ücreti nedir gelip soramıyorum hastaneye şehir dışındayım
NNurBzk cilekkannesi kafama takılan şey oksapar başladım kendi doktorum Kayseri’de şuanda ona gidemediğim için pazartesi bi doktora gidip iğneyi yazdırıp rapor çıkartmam gerekiyor özel poliklinikte rapor çıkartıyorlar mı acaba
NNurBzk cilekkannesi özel ya bazıların yazmıyor o yüzden savaş erdeme gittim daha önce gebelik olmadan yazıyor mu bilmiyorum ona sorucam sanırım ama pek memnun kalamadım ultrasonu çok net değil
cilekkannesi NNurBzk benim doktorumun ultrasonu vs. Net.Her gittiğimde 3 boyutlu da gösteriyor.Detaylı herşeye bakıyor.Ben memnunım şahsen.
Fatmanoyan Liv hospital Dr. Merve Evrensel cok memnunum gorseniz ne kadar şeker tatli dilli, ilgisi filanda cok iyi. İlk doğumumda baska dr du. Bu defa Merve hocayi iyi ki tercih etmisim 35 haftaligim şuan
selinkaleli Fatmanoyan merhabalar, ben de Merve Hanımı duydum ancak biraz genç bi doktor ya tecrübesi nasıl acaba o kafama takılıyordu. Ama herkes de çok memnun. Sizin içinize sinmeyen bi durum oldu mu hiç?