Anonimcik merhaba Bende ikili test sonucu mu 2 gün önce öğrendim. Kombine risk 2008, ikili test değeri 364 geldi doktorum riskli buldu. Fetal dna yaptırabilirsiniz dedi. Önce devlet hastanesi sonucuna Bi güvenmedim yanılma olamaz mı diye Bi özele gittim aynı gün. Aynı şeyler söylendi. Bugün tekrar gittim görüştüm başka Bi doktor detaylı yaptırmanı öneririm dedi sonucuma baktı karamsar konuşmadı 12 mayısa araştırma hastanesine randevu aldım 3.lü testi de yaptiricam 20 haftalık olunca da detaylı yaptırıcam eğer risk çıkarsa fetal dna yaptırırım diye düşünüyorum.