Merhaba, ağustos ayında doğum yapacağım. Henüz beşik, yatak vs bakmadık ama anne yanı pek yatak düşünüyorum. Sizce kullanışlı mı? Hangi markaları önerirsiniz? Bazılarının üzerinde bu alt açma kısmı veya yenidoğanken küçük bi yatak gibi bişi var. Gerek var bunlara? İçindeki süngeri de iyi bi marka mı alayım?