Nur67 Merhaba çok heveslenmek istemiyorum. Çok yorgunum bu konuda yasmin ilacına başlayacaktım adetim gecikeli baya oldu zaten düzensiz. İlaca başlamadan test yaptım ilk 5 dk bir şey çıkmayınca çöpe attım sonra baktım böyle gözle görülür pembelik var çizgi olarak test markası prodoctor ben yoktur diye tahmin ediyorum ama bilmiyorum sizlere de sormak istedim.
Laydyg Nur67 benmde sabah bu şekilde silik çıktı bekliyorum yarın regl. Reglin gecikmesinin 7. Gününd ekal verin bence
Gozdeeb Nur67 ben kendimden ornek vericem. Hamile degilsem mesela negatiftir kesinlkkle 2.cizgi cikmaz. Benimde simdi suphem var ve 2.cizgi cikiyor. Cok silik ve muhtemelen hamileyim. Sen kendini daha iyi bilirsin negatif oldiginda pozitife donmediyse diger testlerin suan hamile olabilirsin
bgndgd Yani benim tecrübe ettiğim kadarıyla ek 5 dakika geçerli hatta benimki direk 30 35 saniye bile sürmeden çıkıyordu yani saniyeler içinde de çıkabilir veya bir 2 dakika içinde çıkabilir ama çöptun aldığınızda kaçıncı dakikaydı ne zaman aldınız bu detaylar önemli çok tedirgin olursanız yarın sabah tekrar yapın bence önemli olan ilk 5 dakika
Nur67 bgndgd doğrı diyorsunuz zaten testlere pek güven olmuyor. Yaptıktan yarım saat sonra gidip bakmıştım çöpü atacakken son kez bakayım dedim de bilemedim ilacı da kullanmaya başladımm da.
Nur67 Laydyg anladım hayırlısı olsun inşallah vardır benim pek umudum yok başıma gelmişti bi kere yalancı pozitif olayı prodoctoru merak ettim böyle çizgi çıkarıyor mu
Nur67 Cimcime30 ya umutlanmak istemiyorum sonradan oluştuğu için ama evet gözle daha net görülüyor pembelik
Aysinnn Nur67 anladım yani test pembe silik çizgi çıkmış bilemedim. Test yaptiktan sonra bu ikilemler çok yoruyor insanı 😑
nurssmom Nur67 ilaca neden başladınız ki ne olursa olsun sonuçta silik bir çizgi var. Zaten yasmini adetle birlikte kullanmanız gerekiyor adet olmadan kullanmanız yanlış olmuş
Durutoprak Nur67 bende ilk bu testle yaptım. 5 dakika bekledim çıkmadı. Çok sonra gittiğimde silik gördüm. Belki yarım saat sonra. Ertesi gün farklı markayla yaptım o da 6 7 dakikada silik çizgiyi çıkardı. Kan verdim betam yüksek çıktı. Prodoctor ben daha önce de yapmıştım negatifken net tek çizgi hep hiç silik çıkarmadı. Bence kan verin.
Cessika Nur67 benim de kaset test sonradan silik çizgi çıkardı aynı senin hesap yok diye koydum kutusuna aradan yarım saat kadar geçti baktım silik çizgi var. Yani kaç kere yapıyoruz hiç sonradan silik çizgi veren olmadı. İnşallah vardır inşallah ❤️
Nur67 Durutoprak bende daha önce denedim de bir kaç saat sonra hatta 1 gün sonra bile bakınca hiç çizgi çıkmamıştı
Laydyg Durutoprak benimde ilk 5 dk da çok hafif silik çıktı aradan bi kaç saat geçince baya belirginleşti gebelik olur mu böyle durumda