Beyzanrcnp merhaba yemek yememek de maalesef mide yanması yapıyor. Bide asıl macera 30lu haftalarda başlıyor bebek büyüyüp mideye baskı yaptıkça. 37+5im dün gece uyuyamadım ağladım yanmasından midemin. Ama tahin yemek çok iyi geliyor. 1 çorba kaşığı tahin arkasına biraz ılık su için hiçbir şey kalmıyor. Yetmediği yerde gasvin duo şurup içiyorum. Doktorunuza yazdırın mutlaka