Anniskoo1 canım dikkat et ben ilk bebeğimi 24 haftalıkken kaybettim hareket etmiyordu iki sefer oldu ilkinde hareket hissetmiyorum dedim doktoruma bekle bakalım dedi akşama hareket etmezse gel o gün etmişti akşamına bu haftalarda normal olduğunu söyledi bazen hisseder bazen hissetmezsin dedisonrasında 3 gün hissetmedim normaldir diye de bekledim 3.gün doktora yazdım hemen gel dedi bi gittik kalp atışı yok