Mrv342 Kızlar tecrübenize ihtiyacım var. Hemşireye verilecek kıyafet için hastane çıkış setinden alt üst ikili takım mı tek parça tulum mu sizce ilk kıyafet için daha rahat olur?
plajterligi Mrv342 tulum çıtçıtlı ise giydirmesi daha meşakatli olur, alt üst takım genelde daha uygun oluyor
Deleted33000 Mrv342 alt üst takım aldım ben hemşireye onu berecegim sonra odaya geçince kendime geldiğimde isimli tulum yaptırdım onu giydiririm muhtemelen
plajterligi Birbenbirbebek ben ilk oğlumda içine sıfır kol zıbın üzerine alt üst takım vermiştim bu sefer aynı şekilde vermeyi düşünüyorum