Sevgili Sevil hiç canını sıkma ilk zamanlarda birkaç gün benim de olmuştu çok korkmuştum ama sonra geçti iğne vermişti bana da doktor. İlk haftalarda doktorlar bunun çok normal olduğunu söylüyor hatta bir profesörü dinlemiştim biz kanama lekelenme vs. Olmamasına şaşırıyoruz bunlar çok normal içerde yeni bir oluşum var demişti benim içim rahatlamıştı onu duyunca. Hiç canını sıkma bebek iyiyse hiçbişey olmaz Allahın izniyle💙