Kızlar bugün 36+0 olduk kontrol ve nst vardı bende idrar yolu enfeksiyonu varmış bebeğimde etkilenmiş o yüzden kalp atışları yüksek çıktı antibiyotik verdi doktorum ama başka ne yapabilirim bu durumu yaşayanlar bildiğiniz doğal yöntem var mı lütfen yardımcı olur musunuz? Enfeksiyon ilerlerse ya da geçmezse bebeğim doğduğunda 1 hafta küvözde kalabilirmiş dua edin nolur🥹