Nurbusranur Merhaba✋ 39+1 ‘deyiz akşamları özellikle bebeğim çok hareketli kasılma ve hareket oluyor. Sürekli lavobaya gitme ihtiyacı duyuyorum. Aşağıya doğru baskı çok olmaya başladı. Makatta bile hissediyorum o baskıyı. Ve hareket ettikçe artık alttan bıçak saplanır gibi sızı acı oluyor. 2 gün önce gittim açılma vs. Yoktu aşağıyada inmemişti henüz. Doğum belirtisi olabilir mi bu kadar çok hareket etmesi normalde hiç bu kadar hareket etmezdi ?
Miraela Nurbusranur 38. Haftamdayım bende de ayni belirtiler var. Sanirim iyice asagi yerlesmeye calisiyorlar
Nurbusranur Miraela belirsizlik çok zor 🤦🏻♀️ İlk gebelikse hele. Doğum mu başladı, bir sorun mu var , gitsem mi hastaneye...
Miraela Nurbusranur ben ikinci bebeğimi bekliyorum tabi insan daha tecrubeli oluyor ama endiseler yinede var. Cunku her dogum farkli oluyor.
Nurbusranur Miraela Doğum başladı galiba tatlım sabah 9 gibi nişanım geldi sancılarımın sıklaşmasını bekliyorum 😊
Miraela Nurbusranur hadi gözün aydın cok hızlı da ilerleyebilir 2,3 gunde sürebilir. Haberdar et lütfen 🙏