Bende 30+1 oldum. 30 ları görebildiğim için çok mutluyum aynı zamanda anksiyetem tavan. Her an bişey olacakmı erken doğum olurmu endişesi yaşamaya başladım. Birkaç gündür adet olmuşum gibi karın ağrılarım oluyor allahtan uzun sürmüyor. Birde haraketleri azaldı. Gün içinde daha az haraket ediyor ve önceye göre sert değil sizde de böyle oldumu korkuyorum