Son adet tarihim 22 şubat. Adet tarihime göre hesaplarsak uygulamada 9 haftalık bir gebelik çıkıyor. Son bir aydır bir çok doktora gittik, en son perşembe günü gittiğimiz özeldeki bir doktor vajinal ultrasonla baktı embriyo oluşmamış dirwk kürtaj yapmamız gerek dedi. İzin vermedik ordan başka bir özele geçtik. Embriyonun oluştuğunu, kesenin düzensiz olduğunu, kalp atışının olmadığını söyledi. Ama çarşambaya kadar bekleyelim dedi. Yüzde 30 luk bir ihtimal verdi. Bugün kalktığımda çamaşırımda kanama vardı adet kanaması kadar fazla değildi ama. Vajinal ultrasondan kaynaklı olabilir mi diye düşündüm. Kalp atışınında hala duyulmamış olması beni çok üzüyor açıkçası. Yanlış bi karar verme düşüncesinde olmak ..