1.5 yıldır korunmuyoruz. 7-8 ay önce kimyasal geçirdim 5.6betayla öğrenmiştim . Bunu da 154 le öğrendim. Adetin ertesi günü. Bır hafta sonra yanı dün kanamam oldu ve betam 30 a düştü Okadar üzgünüm ki… ne yapmam gerekiyor bilmiyorum eşimle mi alakalı benimle mı bilmiyorum yaşayan varmı bu durumu?