Kızlar selam, bebeğim 4.5 aylık damakları çok kaşınıyor. Diş kaşıyıcılarda memnun kaldığım olmadı pek işe yaramıyor sanki. Öneriniz var mı? Ek gıdaya başlamadığımız için öyle pırasaydı soğandı veremiyorum, başka ne önerirsiniz? Memnun kaldığınız diş kaşıyıcılar da olur