Sude_08 Kızlar herkese selam mayısın ilk haftası doktor kontrolümüz var ve 31. Haftaya giriyoruz sizce o gün nst yapılır mı Sizin nst kaçıncı haftalarda başladı ve nst giderken dikkat ettiğiniz şeyler nelerdir
nisoom01 Sude_08 özel hemen başlamıyor diye biliyorum canım devlette bende 28 de başladılar ama benim bebek baya asagıda olduğu için belki 32 de başlarlar sende bir de aklında bulunsun sol tarafına doğru uzan nst de bebek daha çok hareket ediyor bana ebe öyle demişti
Mavili1480 Sude_08 İlk gebeliğimde 32-34 te başlamıştı şimdi daha o haftalara gelmedim bakalım ne zaman olacak 🥰
bikbikbikaak Spontane girdiğim bi nst hariç beni 34′te başlatmıştı doktor rutin olarak yanlış hatırlamıyorsam. Öncesinde muhakkak tatlı ve kahve tüketiyordum hatta yanıma da alıyordum
biranne_birbebek Sude_08 durumunuza göre karar veriyorlar, bana 34 de başladı doktor. Bana nstden yarım saat önce bir şeyler yemiş ol dendi sadece başka bir şey belirtilmedi😊