buse2507
oglussannesiiii Ben 12+4üm dün gittim cinsiyeti görüyor musunuz dedim. Daha çok erken dedi, ama görenler var dedim. Baya baktı ama bacaklarını kapatmış dedi göremedi 🥺 Aynı benle birlikte giden arkadaşım vardı ona özelde 13te kesin kız demişler. Dün benle birlikte gitti devlete 18 haftalık oldu o da bacaklarını kapatmış doktor tekrar görememiş🤷♀️