ilaydayenice 8+4 haftalık hamileyim ve ultarasonda bebeğim hep kasığımda yani böyle olması normal mi doktor bişey demedi ama yine de bi sormak istedim böyle olanlar var mı acaba
ilaydayenice buse2507 evet ama bu ikinci gebeliğim ve oğlumda bu kadar kasıkta değildi merak ettim bilemedim yani
buse2507 ilaydayenice Yani benim bildiğim kadarıyla 12. Haftada falan karına çıkar diye biliyorum 8 haftalıkken benim de kasıktaydı doktor baya bastırmıştı hatta bulmak için
ilaydayenice buse2507 anladım teşekkür ederim içim rahatladı biraz da olsa cinsiyetle de alakalı diyorlar ama bilemiyorum tabi
buse2507 ilaydayenice Benimki de belli olmadığı için bişey diyemeyeceğim 🌸 en son geçen hafta gittiğimde arkası dönüktü göstermedi🌸
Anonymouse İlk hareketlerini hissettiğimde 17.haftamdaydım ve göbek deliğimin altında hissediyordum o zaman bile. Şu an kasıkta olması çok çok normal bence