Defne tek başına ağır ve güzel bir isim, yanına ikinci bi isim gelince telaffuzu zor oluyor bir de kimse zeynep defne diye seslenmez ikiside uzun, herkes zeynep der defne yavaş yavaş tarihe karışır bi siz hatırlarsınız 😂 çift isim koymanın en büyük handikapı bu malesef ikinci isim ya çok kısa heceli olacak ki ikisini birden söyleyip telaffuz etsinler ya da hiç olmamalı bana göre çünkü kimse ikisiyle birden seslenmiyor