Azraa33 Seyda-06 canım ben sağlık ocağına üç aylıkken bildirdim o da bana kızdı eğer üç ayı geçseymiş para cezası geri geliyor evinize de saçma bir sistem
Seyda-06 Azraa33 o nasıl bi sistemmiş sağlık kayıtlarında zaten var açıp bakmadıkları için kendileri yesin ceza
Daisyy000 Seyda-06 Umarım gerekmiyordur fjfjfj Çünkü sağlık ocağı hemşiresi devamlı aşı için aradığından numaralarını engelledim bana sinir olmuşlardır 😬Bidaha muhatap olmak istemem
BirAnneikibebek0 Seyda-06 Evet beni de aradılar aşı ve izlem için 17 haftalığız pazartesi aşıya gideceğim
Azraa33 Seyda-06 canım bana bildirmediğin için bakacağım dedi hatta son haftaya denk gelmişim ben biz görüşmüyoruz vs birşey demedi
deryakrgz Seyda-06 evet bildirmek gerekiyor 6 haftalıkken bütün kan tahlillerimi bakıldı iki üç sayfalıktı. 17 da tekrar kan ve idrar tahlilleirime bakılıp aşı bakıldı.
Seyda-06 deryakrgz arayım pazartesi daha öncekinde sağlık ocağında öğrendiğim için kandan gerek kalmamıştı bu beger acilde öğrendim
Talentedmom Seyda-06 evet gerekiyor ben ararlar diye bekledim aramayınca ben bilgi verdim sisteme kaydettiler