Kaderyunus melegimm1 bizde yeni 38 olduk bugün çatı muaynemiz var bi an önce doğurmak için sabırsızlanıyorum iyice ağırlaştım yürüyemiyorum uyuyamıyorum 🤦♀️
Nur06 39 olduk hiç ufak bi belirti yok 🙈 41 e kadar yolumuz var 😅 sağlıklı hayırlı kavuşuruz inşallah 💕
Nesli34 melegimm1 benımde sadece kasılma oluyo bıde ıkıncı cocugum alttan hıc muane edılmedım ıkıncı cocukt catı muanesıne gerek yok dedı doktorum sızce normal mı
Duygu22 Nesli34 aynisini banada dedi doktr ikincide acilma olmuyo diye sanci esliginde acilman olur dedi 🤔