Happymeltem Ebrueren öpün koklayın doyasıya hayırlı uğurlu olsun sağlıkla büyütün kendinize çok dikkat edin ❤️❤️ Allah bütün bekleyenlerin kucağını doldursun
tansugl37 Bana da dua eder misiniz. 40 haftayı geçtim artık sancılarım gelsin doğumum başlasın diye. Bende size dua edicem. İnşallah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız. Çok çok kolay geçer doğumunuz 🙏
Ebrueren tansugl37 çok teşekkür ederimm inşallah sizin doğumunuzda güzel geçer sağlıkla kavuşusunuz bebişinizle
Ebrueren Ebru_ebru evet doğum yaptım ikimizde iyiyiz inşallah uyuşukluk geçine ve ilk yürümeyi yapıncada öyle olurum
Ebrueren Queenhera inşallah yarın yada gece yazarım şuan ufak ağrılarım var ve ilk kalkışımı yapmadım duruma göre yazıcam 🫶🏻