Nihanak Mlkcan tamam da silik.cizgi ciktiysa gebesin demek zaten neden uzluyosun ki 😊 negatif fotoyu atsana buraya biz de bakalim yorum yapalim
Mlkcan Nihanak daha önce kimyasal geçirdim canım bu gün ki testte de çok silik çıkmış emin olamıyorum o yüzden bide kahverengi kanamam var 9 gündür 😏
Nihanak Mlkcan ama kan ver ki bence bakilsin gebelik normalse belki doktorun bi tedavi uygular. Bilemedim kimyasalsa da ben duramaz baktirrdim kanda 😊
Gulsah7171 Mlkcan valla yok denilmez benim testlerde hep tek çizgi çıkıyordu kan verince öğrendim ki bebişim geliyor