GezenTavuk_2 Sans_seninle Yok kız kim dedi bunu benim kocam soba gibidir yani 2 yaşında kızım var birde bence hurafe
[silindi] Spermlerin yaşaması için önemli tabiki spermlerin bulunduğu yerin sıcaklığı normal vücut sıcaklığından 1-2 derece daha az olur hatta o şekilde hayatta kalırlar, sıcaklık artıyorsa spermlerin ömrünü illaki etkiler diye düşünüyorum
Sans_seninle [silindi] eşim çok terliyor helede uyurken yatak su içinde bana sordu doktormuş kendisi eşinizin vücut ısısı nasıl diye çok terliyor dedim oda spremden kaynaklı olabilir dedi
MhysaTheGreat Sans_seninle olmasa ben hamile kalmazdım bu mantıkla inanın hiç alakası olan bir şey değildir bence
buse2507 Yok artık daha neler duyacağız😂 canım benim eşimin ısısı fazladır yani geceleri bile sıcak basar bilmeden kıyafetlerini çıkarır. 3 buçuk aylık hamileyim yani kim uyduruyor bunları hiç anlamıyorum 🫣🫣
buse2507 Sans_seninle geçen sene temmuzda korunmayı bıraktık Eylül ayında hamile kaldım Ekim de düşük yaptım kimyasal gebelikmiş Ocak ayında tekrar gebe olduğumu öğrendim 💐
minigimleseruven Sans_seninle Asla bilimsel bi yaklaşım değil unut bunu çabuk :) ama burda biri bana şey demişti , çok düşünenin çocuğu olmazmış ! Ahahaha o kadar doğru ki düşünmeyi bıraktığım ay hamile kaldım resmen şaka gibi bi durum