Merhaba ben gittim 22 haftalıkken 2 buçuk hafta önce falan. Ultrason görüntüleri iyi değildi göremiyorlar . Sizin ekrananız yok göremiyorsunuz bir şey 20 dk falan sürüyor bebeğin duruşundan kalbine bakamadılar. Özelde baktır kalbine dediler. Çıktı da verdiler . Benim riskli gebelik zeynep kamile olsan iyi olur demişti oradaki doktor gebzeden oraya gittim ama hiç de gerek yokmuş yine de siz bilirsiniz tabi