Meryemdd Kızlar 15haftalık gebeyim sağ gögsümün ucu deli gibi kaşınıyor , kurudu derisi dökülmeye başladı. Bende nemlendiriyordum vazelinle ama vazelin kullanmanın zararlı olduğunu okudum böyle bişey var mı siz ne kullanıyorsunuz
Meryemdd Accountant onu bi hemşireye sormuştum 35.haftalıkken başlayın diyordu o yüzden almamıştım bende