Meryemabf sok oldum kuzum ilk 1 hafta olmaz dedim cunku korunmadik 2 gun ama arasinda 5 gun vardi 9 guc gecti ihtimal vermedim ben ilk tuaf hissettim tek korkum oglumu sutten kesecegimi dusunmek beni cok uzdu cok sukur emiyor hayla onun disinda rabbim vermisse vardir bi hayir dedim sonra sezeryanli oldugum icin doktorum riskleri anlatti riskin var dedi tabi her zamnki gibi millet aldir olursun bilmem ne dedi ama aklimizdan bile gecmedi aldirmak esim hic sasirmadi ve oglum buyumuste abi olacak dedi aksine sevindi sukur dedi olmayan cok insan var suan yenisin herseyden once soktasin ama biraz ilerlesin iyiki diceksin ❤🙏