burcuyilmazzz38 Kızlar dün gece ara ara sancım oldu uyudum sabaha karşı adet sancısı gibi 2 kere kasık ağrıları ile uyandım suandanda bacaklarım sızlıyo ama sancı yok doğum belirtisi olabilir mi 38+3 günlük hamileyim
Ebrar46 burcuyilmazzz38 aynısı bende de oldu dizlerime ve belime vuruyordu bildiğin uyuşma vardı gece şuan iyiyim ama bende merak ediyorum 38+4 haftalık oldum ilk gebeliğim
burcuyilmazzz38 Talentedmom nişan vs yok kontrolüm haftada 1 en son carsamba gunu gitmiştim carsamba tekrar gidicem