Merhaba kızlar günaydın uzun zamandır böyle bir başlık açmıyordum 33+ 1 haftalık Gebeyim ilk gebeliğim olduğu için ağrıların ya da başka bir şeyin ne anlama geldiğini bilmiyorum çünkü ilk doğumum olacakbenimde Şöyle ki bazen yani 1.02 haftadır falan vajinamda bazen batma hissi gibi sanki iğne batırıyorlarmış gibi bir his oluyor sonra geçiyor ya da bebek hareket ettiği zaman aşağıda bir şeyler oluyormuş gibi hissediyorum çok garip bir şey bebeğin kafası yerleştiği için ya da kafası aşağıda olduğu için döndürdüğü için bunu hissediyorum sanırım bilmiyorum pazartesi günü doktora gideceğim zaten o kontrolde bana söyler muhtemelen ya da bu haftalarda normaldir bilemiyorum Bir de ben planlı sezeryan olacağım yani büyük ihtimalle 38 + 2 alınacak bebeğim tam dört haftam var lütfen sezaryenle ilgili bana niye sezeryan yapıyorsun falan filan diye üstüme gelmeyin çok korktuğum için bunu tercih ettim neyse konumuz o değil bebeğim sağlıklı olsun yeter gününden önce gelirse diye korkuyorum gününden önce gelen var mıydı bebeği ya da nasıl anlarız mesela benim akıntım bu hafta çok çoğaldı normalde de Çöktü ama daha çok çoğaldı