Saas Laydyg İnsallah sende istediğin sonucu almış olursun canım inşallah ikimize de Allah nasip eder❤️isteyen herkese
usenmedimyaptimbirvelet Saas pardon yukarıda zaten yazmışsınız görmedim. Teşekkürler bende dün test yaptım pozitif çıktı Şimdi kan vermeye gideceğim
Saas Meral_63 Ben doktora gittiğimde muayene ettim ve sol taraftan catlaman oldu dedi ve hep solumda ağrım oldu
Sysesra Saas ya benim 4ve 11 yasinda iki cocugum var hic beklemiyoduk nasil oldu bilmiyorum ama test direkt cizft cizgi cikti saglik ocagina kan verdim daha cikmadi bulundugum ilcede ozel hastanede yok mecbur bekliyorum
Saas Sysesra Olsun canım hayırlısıyla iste rabbim en doğrusunu gösterir. demek ki olması gerekiyormuş testin çıkınca yaz lütfen❤️
Meral_63 Saas bilmiyorum ki hiç baktırmadim vala regleme 5 gün kaldı işte persembe günü kan tahlili yaptim sonuç 2.30 diye çıktı 😔
Sysesra Sysesra 317cikti beta ebe hemsire aradi yarin tekrar bi kan ver artisa bakalim buyuk ihtimalle cok yeni dedi canm
Meral_63 Cimcime30 hyr yapmadım daha köye gidecem bide akşama doğru ancak pazartesi günü eve gelince yapayım ben 🥲🙏🏼