Arkadaşlar üçüncü bebeğimi de kaybettim. Kalbi durmuş pazartesi kürtaj olacağım. tekrarlayan gebelik kayıpları için İstanbul’da hangi doktoru önerirsiniz. Ben rahim filmi çektim bir şey çıkmadı genetik testlerimizi yapmıştık eşimle bir şey çıkmadı. Yani anlamadım lutfen iyi bir doktor önerisi olan varsa yazabilir mi veya daha fazla ne yapabilirim?