Merhaba hanımlar, 14 nisanda çatlatma iğnesi oldum. 11 gün sonra yani dün testim silik çıkınca kan verdim 15 çıktı pkos tedavisi gördüm 4 ay yumurtam 22 mm idi iğne olduğumda. Doktorum şuan pozitif ama iki gün sonraki kan testin önemli dedi açıkcası çok korkuyorum bu durumu yaşayan varmı aranızda süreç nasıl ilerledi ? Beta nın düşme ihtimali varmı ? İğne etkisi değil bunu biliyorum çünkü iğneden sonra her gün test yaptım hiç pozitif çıkmamıştı hatta kan vermeden önceki günde hiç silik dahi yoktu. 15 çıktı sevindim ama korkuyorum çok…