papatya82 Mariam1 bu testlerde içini mi açmamız gerekiyor yapmıştım ben eve gidince ilk isim açmak olacak
papatya82 Mariam1 peki içini açınca neresinde çizgi olması lazm eve gidince çekip atarım size olur mu
Mariam1 papatya82 olur can her yere çıkabilir ben anlarım canm ilk gebelikte yan yana değildi çizgi en son köşede çıkmıştı
Acccee threebaby_mom akşam kan vereceğim ya bide sürekli çişim geliyor normalde çok su içerdim kolay kolay gitmezdim lavaboya şimdi bir bardak su içsem hop lavabodayım