Kızlar selam gecen sene bi bebeğimi kaybettim kürtaj olmuştum tekrar gebelik oluşmuyordu tüp bebek düşünmeye başlamıştım dün gece aklıma geldi öylesine bi test yaptım negatif çıktı kenara attım sabah baktım ikinci silik çizgi çıkmış sonra dayanamam hemen bi test daha yaptım bunda da 5 dakika içinde çıktı bu testi yıllardır kullanırım hiç yalancı pozitif vermedi bana markası prodoctor yoksa da boşa umutlanmak istemiyorum şubat ayında rahim filmi çekilmiştim onun mu etkisi bilmiyorum reglim de yarın bakar mısınız testime

