Merve_kucuk Sevcny Mahir ismini beğeniyorum ama küçük bebeğe çok büyük kaçar diye vazgeçip Melih Adil’e karar verdik ☺️
brnaksyince Sevcny kızımın sınıf arkadaşının ismi Mahir, ilk kez orda duydum. Çok yakışıyor ismi. Kuzey de güzel ama Mahir bir tık daha hoş bence.
Burcu_drn Kuzey ismini çok seviyorum ama ismin karakteri etkilediğini düşünüyorum. Kuzey ismindeki çocuklar çok soğuk oluyormuş
Burcu_drn crazyymom istisnalar olabiliyor ama dediğim gibi enerjiye İnanan bir insan olarak tercih etmekte çekiniyorum