Nursah2 Beyzasari ay 16 aylık ikiz bebekle karnımdakine sıra gelmiyor ki. Çok hareketli olmasa arada unutabilirim beyefendiyi 😅 ama ağırlaşmaya başladım iyice kasıklarımda ki ağrılarda cabası 🙄 ay bide sezeryan olucam bir yavaştan korku var
Melikeakkc Beyzasari 32+2 olduk. Son bi kargom kaldı o da gelsin çantasını hazırlıcam muhtemelen bebişin. Kendiminkini de hazırlıcam. Daha artık dinlenmek istiyorum🙏🏼
Beyzasari Nursah2 Maşallah Allah bağışlasın sağlıkla kucağınıza alın inşallah kasık ağrılsrı bende de çok olmaya başladı
Fikriyeaytekin Beyzasari merhaba bnde 32+2 aynıyız kiloda aynı boy da aynı normal doğum benim de 34 hafta içinde nst bağlicak doktorum gel dedisize dedi mi nst felan
Beyzasari Melikeakkc Benim bir de oğlum olduğu için pek dinlenme fırsatım yok çantamız hazır da olsa 😂
Melikeakkc Beyzasari benimde bi oğlum var 4 yaşında 😂 kreşe gidiyor gündüz, hafta sonu da eşim Cimnastiğe götürüyor flan akşam oluyor, yoksa zor benim işimde. Bu ikincide erkek Allah yardımcımız olsun 😂
Beyzasari Fikriyeaytekin ben 2 kere girdim nst ye gittiğim hastane 30 dan sonra bağlıyor her kontrolde
Melissayda @Fikriyeaytekin ay aynıyız sizinle banada söyledi 34 de nst başlıyoruz tekrar gideceğim ikinci sezeryanım olacak sağlıkla gelsinler 🥰
Fikriyeaytekin Benim daha önümüzdeki haftalar da baglancak nst ye akintim çok sizin de var mı öyle durumunuz
Arkgzem Fikriyeaytekin benimde akıntı çok beyaz sıvı 31+3 teyim 5ine randevum var gittiğimde doktoruma sorucam
Fikriyeaytekin Enfeksiyon dan olabilir dedi doktoru bnde de çok pecete koyma ped de hava alınca azalıyor dene bn biraktim pecete koyuyordum iyi geldi