Merhaba arkadaşlar dün saglik ocağında tetenoz boğmaca aşısı oldum yan etkileri çok kötü oldu bende çok korktum kas güçsüzlüğü oldu titreme oldu kendimi durdurumadim ateşim 35e düşmüş boğazımda yumru gibi bir şey oldu zor yutkunup nefes aldım ishal de yaptı gece başladı sabaha geçti şuan ateşim hala düşük biraz ama diğer septomlar yok en azından sizde de bu tür yan etkiler oldu