Deleted33000 3melekannesi__ benim oğlumda 10 gün önden gidiyormuş sadece çok agirlastim çok çabuk yoruluyorum
Tatlisanne42 3melekannesi__ yok olmaz canım benimde oğlum sürekli önden gidiyirdu sağlıklı olsun da gerisi önemli değil cnm
Minnakpopus Pinar58eslem ilk zamanlar böyle olabiliyor haftası ilerledikçe haftasını yakalıyor zaten merak etme
asena9 Pinar58eslem Benim oğlumda 17. Haftaya kadar bir hafta geride çıkıyordu doktorum güncelledi sat ı mı. Sanırım geç döllenme olmuş
Pinar58eslem asena9 eğer geç döllenmeyse benim için daha iyi çünkü bilmeden 4+3 e kadar krem kullandım.ilk başından belli mi öyle çıkıyordu
asena9 Pinar58eslem evet ilk baştan beri bir hafta gerideydi ölçümleri şuan 26 haftalığız haftasıyla uyumlu, evet kayseriliyim ankarada yasıyorum siz nerdesiniz ☺️
Pinar58eslem asena9 bende Sivas’ta yaşıyorum başında iki gün geri gibi gözüküyordu kese ve bebek oluşumunda şimdi 6 gün gibi bir gerilim gözüküyor inşallah artmaz korkuyorum tabi
asena9 Pinar58eslem daha çok küçük ileriki haftalarında belli olur içini ferah tut stres yapma ayrıca iki gün bir hafta gerilik önemli değil
Deleted33000 Pinar58eslem evet çok çok büyük bı fark olmadığı sürece normalmiş canım takılma cokndoktorun riskli bı durumdan bahsetmiyor da sende bunları düşünüp hamileliği kendine zorlastirma
Pinar58eslem Deleted33000 işte ben bilmeden bir ay krem kullanmis oldum ondan da riski var korkuyorum açıkçası
Pinar58eslem Deleted33000 sivilce kremi kullanıyordum gebe olduğumu öğrendim 4+3 e kadar kullanmış oldum
Deleted33000 Pinar58eslem yaa ama o ilk gunlerde sorun olmuyormuş galiba bildiğim kadar doktor ne diyor bu duruma
Deleted33000 3melekannesi__ valla çok çabuk yoruluyorum dün iki çekmece temizledim bugün ayağa kalkamıyorum resmen hiç halim yok