12 haftalık gebeyim ikinci gebeliğim 2 kürtajın ardından kanımda pıhtılaşmaya yatkınlık çıkınca doktorum bu gebelikte iğne ve asprin hapa baslattı sabah eşim işe gitmeden iğnemi yapıyor yani sabahları aç karnına karından vuruluyorum doktorum aç tok farketmez dedi siz ne zaman nereden vuruluyosnuz? Gece uyumadan da ecopirin iciyorum. Ne kadar süre kullandınız iğne ve hapı acaba? Ne zaman kesiliyor?