13 haftadan bildiriyorum 4. Haftada adet ağrısı sandığım ağrıyla başladı bulantım hala devam ediyor ama azaldı günde 7 kez kusmuyorum hiç değilse buna da şükür diyorum 🙏 yemek yiyemiyorum hala tiksiniyorum ve yedikten hemen sonra midem çalkalanmaya başlıyor sonrası malum 😁 hiç kilo alamadım göbeğim de yok bulantılar olmasa hamile olduğumu idrak bile edemicem sanırım🙈