Hhhzzzlll3545 Cimbom evet canim buyuk ihtimalle oyle olcaktir artik sona yaklastikca erken cagiriyolar
Oglanannesi11 Cimbom ben hem özele hem devlet hastanesine gidiyorum. Devlet hastanesinde 30 da bağladılar direk ama özelde daha hiç bişi demediler normali 32-33 sen sonra alınıyormuş zaten gittiğin zaman doktor yönlendirir
MasaaL Cimbom Canım belki özellere gidiyorsalar ondan baglamıslar da olabilirler. Ya da belki doktor bir sıkıntı görmemiştir belki ondan 34’te olmuşumdur. Ama devlet 34 ten snra baglıyor galiba
Busranur38 Cimbom bende doğumdan korkuyorum çatı muayenesi dediğin 1 dk bile surmyr yani duyduğum kadarıyla 💕😀