Meral_63 ihtimal var benim kasık ağrım olurdu ertesi gün Regl olurdum tam terslik giden ağrım vardı 1 hafta once adet de geçti hamileyidim 2 nci gebelikte anlamadım çünkü hep ağrım vardı zaten şimdi de ayine durumdayım ağrıyor ama enfeksiyon va bugün da biraz şiddetli ağrım var gelen giden yok daha