Kızlar 26+4 haftalık hamileyim sol karın bölgemde saat 4 den beri sancı var şimdi bayada şiddetlendi 4 den 7 ye kadar aralıklı şekilde uyudum ama her uyanışım sancıyla oldu bu normal mi şimdi uzanmaya çalışıyorum bebeğimi hissediyim diye ama uzanamıyorum sancıdan